Monday, August 15, 2011

ppsssttt..testimoni premium beautiful

Alhamdulillah....
Selesai sudah puasa yg ke -15 hari ni.Pppssst,mai sini che' nak cerita tentang testimoni PB.Tadi petang che' pegi umah customer merangkap bz partner baru yg baru pakai PB.Dia baru pakai PB 4 hari pada hari ke-6 selepas bersalin.Mula2 pakai PB,perut terjojol keluar sebab perut buncit lagi.Hari ni (selepas 4 hari pakai PB) ,che' pegi lagi sbb nak hantar pencuci sambil service customer dan yg menggembirakan che',perut dia dah kempis sikit.
Dia juga kata,darah nifas byk keluar dan darah ketul2 yang sebelum ni darah nifas keluar sikit aje.Dia juga rasa sihat dan bertenaga.Bengkung dah ke cangkuk yang kedua.cuba bayangkan kalau sampai pantang,mesti dah dapat bentuk badan seperti anak dara semula.Itulah kehebatan PB,bukan setakat untuk cantik aje tapi untuk kesihatan sekali.
PB memang bagus dipakai semasa berpantang sbb darah nifas keluar dengan lancar dan rahim cepat mengecut.Nanti badan cepat kurus dan perut cepat kempis.


kepada bakal ibu dan ibu2 yang sedang menunggu kelahiran anak yang seterusnya,cepat2 dapatkan korset PB  agar kita cepat sihat dan dapat kekalkan bentuk badan seperti anak dara gitu bersempena promotion raya ini.Rebutlah peluang keemasan ini.


Tidak mustahil untuk kita dapat bentuk badan seperti ini,dengan pemakain PB yang konsisten sekurang-kurangnya 8 jam sehari.

untuk tempahan @ consultation,buzz che' ...0196623369





1 comment:

mira said...

memang berbaloi..tq dr ros..kau mengubah hidupku